Stronki

wtorek, 5 sierpnia 2014

Tory przeszkód / labirynty / goście :3

Heyo ! :D 
Dziś jak sami wiecie o 14.00 miał być tor przeszkód , niestety nie wyrobiłam
się z zajęć i nie było mnie o danej godzinie więc wspólnie postanowiliśmy przenieść 
zabawę na godzinę 15.30 ..


Na początku ilość myszek nie była duża wahała się , dużo myszek w jednym momencie
opuściło grę z jakiegoś powodu no ale nie wnikam może ich wywaliło :>
Ale tak czy siak myszek nie było specjalnie mało .. Super się bawiliśmy 

Na torze przeszkód z początku , trzeba przyznać górowały dziewczyny ! :D
Jako pierwsze wszystkie były w norce :D
Jedne z pierwszych znajdywały również ukryty serek i norkę
Gratki ! :)


Po czasie w naszej chatce pokazał się MrKapii  z Mysiej Norkii ! 
 Muszę przyznać ucieszyło mnie że wpadł do nas :3

Co dany okres czasu musiałam zmieniać mapki .. ponieważ wszyscy je powoli
przechodzili całe .. W końcu bawiliśmy się przeszło godzinę .. jedna mapka by się znudziła :>

Z racji że skończyły mi się tory przeszkód (xd) 
Włączyłam labirynt z Dnia Zwierząt (link)
W tym momencie przybyła również Diovus z EPIC WHITE MICE 
wygłupiała się dalej wraz z nami :>


Po labiryncie który już większość przeszła
dosłownie skończyły mi się różne tory , labirynty itd ! xd
Więc postanowiłam włączyć mapkę Olienki , która teoretycznie była przygotowana na 
Eco dzień ... no ale zrobiłam wyjątek ^^


Przez event .. był mały spam z piłkami Ja i Dymusia
byłyśmy zachwycone można powiedzieć xdd


Popołudnie jak najbardziej udane !!
Bawiłam się świetnie w świetnym towarzystwie
Dziękuję wszystkim którzy się pojawili :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz