Stronki

sobota, 16 sierpnia 2014

Powrót Quammy !!! :D / Info

Jak już wiecie ( xD ) przez ostatnie 10-12 ( ;D ) dni nie byłam zbyt aktywna,
ale,ale !
To  nie przez lenistwo ! Oj nie xD xD
Byłam na wakacjach  ! :D
Ale teraz Saru pojechała,więc się tak wymieniamy :D
Więc chciałam przeprosić za nieobecność  i poinformować,
że wróciłam :) !

INFFFO 

Data 22.02.2014 była powstaniem plemka,
tak więc na dzień 22.08.2014 wypada
pół roku plemienia ! :)
Nie jest to jakieś info konkretne,ale tak pisze,że trwają już
małe przygotowania,więc tak jak i my ,możecie się już
w jakimś stopniu przygotowywać.
Oczywiście przez ten dzień będzie event ,bardziej uroczysty ,niż ''atrakcyjny'' ( ? ..whatever :D )
No chciałam tylko powiedzieć ,że będzie bardziej ,no ,uroczysty i poważniejszy....
Ale ! To nie oznacza ,że nie będzie żadnych zabaw ! Oj nie ! 
Trzymajcie sięęęęę ! PA :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz