Stronki

sobota, 23 sierpnia 2014

Pół roku plemienia ! ^^

W końcu zebrałam siły i zaczęłam pisać tego posta ! :D

Wczoraj ( 22.08.14) obchodziliśmy ważną dla nas uroczystość
a mianowicie minęło równo pół roku plemienia !! :)
Jak dla nas jest co świętować ! , według mnie jak na taki okres czasu
osiągnęłyśmy wraz z Quammą dość dużo :)

A teraz wracając , impreza jak najbardziej udana !!
Wszyscy bawili się naprawdę świetnie :>
Zaczęliśmy w chatce (przygotowanej na szybko przeze mnie xD ) :>
Wszyscy tak pięknie ubrani na złoto <3

Pierwszą atrakcją był tor przeszkód Dymusi w ciemnościach c:
Jako pierwsza do norki doszłam ja :P Ale że widziałam ten tor "bez ciemności"
Uznałam że pierwsza w norce była Olienka :)


Następnie znów w chatce zagościły fotele !! :D
Były z nimi  małe problemy , bo myszek było za dużo i brakowało miejsc xD
Ale jakoś sobie poradziliśmy , z paroma dogrywkami :P

Całą grę ponownie wygrała Olienka :)
Na zdjęciu niżej widać jak wszyscy jej gratulowali :D

Po krótkiej przerwie nadszedł czas na quiz z wiedzy o plemieniu ..
Było łącznie 15 pytań .. niektóre z pozoru banalnie proste ,
nie jednej osobie zamieszały w głowie :D
( Jedną wypowiedź byłam zmuszona zacenzurować xD )
Tutaj również z miejscami było różnie jedni przenieśli się do pokoiku obok xD

Po Quizie wydarzyło się coś czego nikt się nie spodziewał ..
Zawsze wiedziałam że jesteśmy .. inni ? (może wyjątkowi xD)
Nie wiem jak to opisać .. więc na koniec pozostawię tylko zdjęcia
jak duużą grupą wbiliśmy na /room vanilla6 ..
Reakcja innych bezcenna :D

(bez komentarza xD )

Dzięki za świetny dzień .. Najlepsze pół roku !! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz