Stronki

czwartek, 7 sierpnia 2014

Fotele i Kino ^-^

Może zacznę od Foteli :>
Wczoraj włączyłam przeznaczoną na nie mapkę (z dnia zwierząt mi została :3)
Zasad nie objaśniam .. Sama to wymyśliłam i używam i wolę by tak zostało^^
Ale można powiedzieć że jedne zadania .. były określone taką reakcją xd :


Plemkowicze bardzo dobrze przyjęli moją zabawę (mniejszość zna ją z eventów)
więc od czasu do czasu jak wczoraj będę ją organizować :>

Na zdjęciu po niżej bulwersujący się Imo .. że znów był 2/3 a nie pierwszy ;c

Haha udana zabawa dziękuję (nielicznym) myszkom które się pojawiły :*

------------------
Dziś za to , w chatce pojawiła się mapka kinowa - nie miałam
jakiegoś ciekawego pomysłu na to co będziemy oglądać , więc puszczaliśmy
różne filmy , dosłownie .. od youtuberów po zwiastuny filmów (Kosogłos <3)


Padały różne i dziwne krótkie filmiki , bo nikt nie miał jakoś pomysłu na
to co możemy puścić , muszę się przyznać że nie zaplanowałam tego też do końca
bo mam bardzo zabiegany tydzień :C


Zapraszam jutro na Top Model (więcej inf. wiadomości plemiennej)
Dzięki za mega filmy i kino :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz