Stronki

sobota, 21 czerwca 2014

Dzień Zwierząt !! ^-^

Heeey ! ^^
Dziś kolejna odsłona specjalnego eventu !
21.06.14 Odbył się Dzień Zwierząt !! :)

Zaczęło się całkiem normalnie xd
Quamma włączyła mapkę swojej roboty i zaczęliśmy
się bawić przy piosenkach z udziałem zwierząt 
czy bawiąc się w zwierzaki ( mapka domyślna by
taki małym mini zoo )

Jako pierwsza była zabawa na utility miała polegać na tym 
by zbudować z obiektów szamana jakiegoś zwierzaka .. 
niestety były 2 powody dla którego nie zostało to zrealizowane ;/
1. Był jeden wielki nie ogar cały czas padały cn xd
2. Nie dało się budować ;/ Wszystko się bugowało
więc odłożyłyśmy to na później
Na zdjęciu ja i Quamma ;3
Ja byłam rybą <3 a ona misiem ^^

Następnie według planu był Top model !
Było świetnie :D Myszki miały bardzo oryginalne
pomysły na stroje :
Zrobiłyśmy tylko 2 kategorie
  1. By ubrać się za jakiegoś zwierzaka   :
 Ale system rozwaliła (nie ubrana ) myszka która uznała że jest koniem xD
2.Kategorią było przebrać się za coś co jedzą zwierzaki
 Myyszatkaa i Imoonx wpadli na to samo : Marchewka
 

Wyniki :
1. Miejce - Myyszatkaa
2.Miejsce- Imoonx <3
3.Miejsce z tą samą ilością pkt Dominikjeja i Myszateq
Gratujacje !! ^^

Po Top Model włączyłam mapkę kinową ( zwierzęcą)
i oglądaliśmy śmieszne filmiki lub z udziałem zwierząt ^^

 


( Po przerwie obiadowej postanowiłam
 zmienić swój ubiór na kota <3)

Następnie bawiliśmy się w te moje Tajemnicze Fotele ^^
Niektórzy pamiętali je jeszcze chyba z Kolorowego Dnia

Przewagę w zabawie miała równocześnie Olienka i Myyszatkaa
Gratulacje haha ;D

Następną zabawą według planu były mapki ze zwierzakami 
więc zaczęliśmy je oglądać , było ich troszeczkę , aż
się skończył czas który dałyśmy na tą zabawę na utility



A podczas tej mapki zdarzyło się coś ciekawego xd ( co można
już wyczytać z tego zdjęcia )

Quamma rozwaliła system ! :D xd
( Kilknijcie zdj się wam powiększy)

Po zwiedzaniu mapek ze zwierzakami , wróciliśmy do chatki i włączyliśmy
chatki w stylu zwierzęcym naszych plemkowiczów
Mapka Olienki prześliczna <3

Bardzo fajny tor przeszkód i cała mapka mega ^^
Po jakieś chwili puszczania piosenek , Quamma
puściła Remka (link)<3 Nie mogąc się doczekać zobaczyć jego odcinka xd
świetnie się bawiłam :D

Po mapkach innych myszek nadszedł czas na labirynt
który zrobiłam - wydawał mi się nie udany ale jak zobaczyłam
myszki w akcji nie wydawał mi się aż tak zły xd
Trochę trwało zanim wpadli na to jak go przejść ( był
pełny pułapek ;3 )
Jak przejść tor jako pierwsze wpadły 2 myszki
Myyszatkaa i Scobbany
Brawo ! :D
Później bawiliśmy się jeszcze chwilkę w labiryncie , a po jakimś
czasie Quamma włączyła z powrotem domyślną mapkę

Po torze należał się nam odpoczynek xd .. 
Został włączony chowany i tak czekaliśmy do 19.00 na Quizy !
Było dużo ubawu i nawet złości :D
Biebercoma trochę przewyższała wiedzą co wkurzało Imoo :P:*
Mapka .. oczywiście mój pięękny "motyl" <3

Mi tam się na Quizach podobało była dość duża aktywność i trochę
kłótni że odp. nie powinna się liczyć ;c
Wyniki :
1. Miejsce Biebercoma -10 pkt
2. Miejsce Imoonx - 6 pkt
3. Miejsce Myyszatkaa - 5 pkt
4.Miejsce Tweryt - 2pkt
5.Miejsce Justynasobcz - 1 pkt
Gratki <3

W końcu przyszła pora na zakończenie ;-;
Bardzo fajnie się bawiłam :')


Na zdjęciach może być mało myszek bo późno zaczęłam
robić ;< Jak się rozeszli ;-;
No ale Ci najbardziej wytrwali zostali xd
Na zdjęciu wyżej nikogo nie widać xd A co tam :D
-------------------------------------------------------
Nicki myszek które są wyróżnione - proszę właścicieli o
kontakt po nagrody ^^
-------------------------------------------------------
Następny "Specjalny dzień " to Eco Dzień !!
Bądźcie czujni na więcej info o dniu
--------------------------------------------------------
Bardzo dziękuję za pomoc przy organizacji
Nilulps i Olience <3
--------------------------------------------------------
Jedna z osób z pomarańczowym nickiem to nowy TOP GOLD !!
--------------------------------------------------------

Jeszcze raz dziękuję wszystkim którzy byli za mile spędzone chwile
podczas tego eventu <3 ;* Jesteście najlepsi

1 komentarz:

  1. niw bylo mojego labiryntu ;cc .;). Szkoda, ze mnie nie bylo ;c.

    OdpowiedzUsuń