Stronki

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Bar na Transformice ! ^^

Siemka :>
Chciałabym wam przedstawić ciekawy room
który został utworzony całkiem nie dawno , a mianowicie 
room #Music Bar

 Gunitor , Ouake , Plilicia - trójka twórców naszego baru
Pokój to połączenie roomu Music i zwyczajnej chatki plemiennej
możemy sobie spokojnie usiąść pogadać i równocześnie posłuchać muzyki

Pokój jest podzielony na bar i ogród :

(Kliknijcie powiększy się :P )

Co dla mnie jest bardzo ciekawe że na roomie zmienia się pora dnia .. !
Było już dość późno , przyszłam do baru zobaczyć czy ktoś jeszcze tam siedzi 
i zauważyłam że na dworze zrobiła się noc ^^
Bardzo mi się to podoba ;P

Na roomie autorzy umożliwili nam komendy :
!drzewo - teleportuje nas na drzewo na dworze
!color kod koloru - Zmienia nam kolor nicku ! :)
!zw - Pokazuje innym graczom że afczymy ;D

Są także zasady :
- Nie puszczamy niecenzuralnych piosenek
- Zakaz przeklinania

Pokój bardzo mi się podoba , sam pomysł jest super
na pewno będę tam często wpadać ^^

1 komentarz: