Stronki

czwartek, 26 czerwca 2014

Nowe dodatki dla szamana ;>

Czeeść !! ^^

Dziś do gry doszło coś nad czym wiele osób
 się zastanawiało mianowicie chyba wszyscy zauważyli
w sklepie nową zakładkę "Szaman"
Myślałam nad nią z innymi myszkami rozważaliśmy różne rzeczy głównie
to że będzie można zmieniać wygląd szamana ( piórko , ogon , tatuaże itp )

Ale dzisiaj okazało się to naszym błędem
autorzy gry dodali do zakładki "Szaman"
dodali możliwość kupienia wyglądu przedmiotów 
które czarujemy ! ..


Moje pierwsze wrażenie było pozytywne (miałam nadzieję
że z czasem wejdą do gry różne lepsze nowości dotyczące
tej zakładki ) , ale to było pierwsze wrażenie
Myślałam tak dopóki nie zwróciłam uwagę na cenę

Przedmioty szamana są strasznie drogie ! 
Przynajmniej dla mnie cena zmienienia skórki 
(zwykłej deski - 3k serków)
jest stanowczo za wysoka ..
Może dla niektórych to norma wydawać truskawki
na byle co .. ale dla mnie nie ..

Chociaż w sumie to się nawet zwraca ponieważ
przedmioty te można kolorować !
( Nowe skórki nie z walentynkowego eventu )
Jak dla mnie to trochę złe ceny ale tak jest ok :)
Mam nadzieję że z różnymi aktualizacjami do gry wejdzie
więcej możliwości związanych z edycją
naszego szamana ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz