Stronki

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Króciótki post informacyjny ;)

Witam szanowne mychole ! :D
Postanowiłam że te wyjątkowe zdjęcie
dodam na sam początek a więc :
Po popołudniu trochę mi się nudziło xD Więc postanowiłam
że zrobię .. o to :D :
Taaa .. dość mi się nudziło ;D
( moja nowa tapeta ;3 )
Mi tam się podoba a wam ? xD

A tak do rzeczy ;p
Chciałam przypomnieć że nadal trwa konkurs
na przesuwaną mapkę o motywie ZŁOTO

Bardzo mnie cieszy że dużo myszek się nim zainteresowało ...
w końcu pierwszy konkurs organizowany w naszym plemieniu
i cieszy mnie jego popularność .

Wasze prace bardzo mi się podobają są śliczne ;**
Tu pozwolę dodać zdjęcie zrobione na utility
gdy jedna z myszek postanowiła pokazać innym swoją konkursową mapkę
( Dała prawie wszystkim szamana )
Jak to się skończyło nie wiem .. wyszłam w tym momencie xD :


W tym ( już chyba nie takim krótkim ) poście chciałam po prostu
podziękować wszystkim myszkom , bo widzę ich zaangażowanie
w życie plemienne , co mnie cieszy :)
Dziękuję ;**


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz