Stronki

środa, 4 czerwca 2014

Kowadła w chatce i znów trochę informacji ;D

Heey ;D
Więc tak dzisiaj według planu w chatce powinniśmy się
bawić w chowanego .. Jednak wiele myszek
miało bugi więc postanowiłam że włączę bitwę na kowadła
( długo jej nie było , brakowało mi już jej xD )

Wydaje mi się nawet że bitwa bardziej się spodobała niż
zabawa w chowanego :




Jak jedni widzieli poprzedni post oznajmił wam
że ja i Quamma jedziemy na kilkudniowa wycieczkę ..
Zgłosiło się już kilka chętnych innych nadal mamy na oku ;)

A tak jeszcze coś to chciałam wam oznajmić że mamy nową TOP GOLD
Gratulujemy Szurururu !! <3 brawo !

W plemieniu również trwa nadal konkurs

Jeśli nie chesz by w plemieniu omijały Cię zabawy zajrzyj
do zakładki Zajęcia/zabawy na blogu i zobacz plan by 
Cię nic nie ominęło ! :)

1 komentarz: