Stronki

środa, 23 lipca 2014

Zabawa i małe info ! ^^

Hey mychole ! :D
Może zacznę od zabawy którą dziś zorganizowałam w plemku :>
Większość myszek znała na pewno zasady , z różnych specjalnych dni
więc nie będę ich tu tłumaczyć ;)

Nie było dużo myszek które miały ochotę się bawić .. no ale cóż w mniejszym gronie
również się super bawiliśmy :D


Padały .. ciekawe kategorie jak i odpowiedzi xd 
No ale zawsze super się bawi w super towarzystwie .. czyli to co mamy
my .. a większość nie ! :>
Nie liczy się ilość myszek .. ale to jakie są .. 
jak się z nimi wygłupia .. śmieje itd :)


Ogólnie mówiąc fajnie się bawiłam <3

Teraz czas na małe info :)
Wiele .. wiele z was czeka na wyniki konkursu na logo plemienia ..
no rozumiem was .. ale od zakończenia wysyłania prac minęły tylko 3 dni
a prac jest dość dużo .. więc nawet nie wiem jak to będzie z tymi wynikami
ale mam pewien pomysł ;3  
"Zwycięsca jest tylko jeden , niech los zawsze wam sprzyja "
Haha sory musiałam to napisać :3

Dobra nie przedłużając .. ;) Dziękuję za mile spędzony
 czas dzisiaji wyniki jutro ! ;)
*Edit - Coś się mi zamatwało .. i czas wysyłania prac jest do piątku więc
wyniki w piątek wieczorem lub w sobotę rano ! :>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz