Stronki

czwartek, 31 lipca 2014

Nowa gra i przeprosiny c:

Zacznę może teraz od tych przeprosin ;c
Wiem wiem nie było długo żadnych postów na blogu , ale to z powodu
mojego wyjazdu .. Nie było mnie kilka dni więc nie mogłam zdawać relacji z Tfm :(
Nie bójcie się ;) Postaram się wszystko ponadrabiać :)

A więc większość pewnie zauważyła że doszła nowa gra a mianowicie "Nekodancer"
opiszę wam cało grę jak tylko potrafię ;)

W Nekodancer jest się kotem , a gra polega na tym by wciskać strzałki które są pokazane
na ekranie , większości gra na pewno nie przypada do gustu ale to już zależy od osoby
czy ktoś lubi/potrafi w coś takiego grać wtedy gra sprawia mu przyjemność ;)

Walutą w Nekodancer jest .. chyba sushi albo coś podobnego :>
Minusem gry jest wg. mnie to że wolno zdobywa się "sushi" a w sklepie drogo :/
Zarabiać możemy poprzez bycie na podium podczas gry lub gdy trafimy strzałkę z sushi ;)


W grze bardzo spodobał mi się ekran ładowania .. :


Dla mnie gra nie jest zła ale długo w nią nie pogram ;)
Ale jak komuś się podoba .. każdy ma swoje zdanie ^^

A wgl. dziś zauważyłam jedno plemie tylko że zamiast "Mouse" było "dog"
a "Gold" był napisany z błędęm , założycielka plemienia
oznajmiła mi że odchodzi z naszego bo zakłada swoje .. Jak słodko .. ^^

Pozdrawiamy <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz