Stronki

wtorek, 15 lipca 2014

Świat Wody !! :>

Dziś w plemku wraz z Varacce , postanowiłyśmy
zorganizować mały event .. o motywie wodnym :3

Zaczęliśmy od łowienia rzeczy w wodzie na punkty
Ja nie do końca rozumiałam zasady , więc Varacce wszystko głównie
prowadziła ;)


Każda rzecz w wodzie była inaczej punktowana
każdy sobie liczył punkty ,
Jako pierwsza i z największą ilością pkt skończyła :
Marlenaxxm , Gratulacje ;D




Później odbyły się wyścigi !!
Ale nie zwykłe .. tylko na łódki w wodzie ! :>
Było super pomijając małe problemy z uciekającymi łódkami xd
Wyścig między 3 myszkami zakończył się wygraną 
Megaannnn !!
Gratulujemy tobie również :3



Później tak dodatkowo postanowiłyśmy zorganizować Top Model Wodny xD
Były różne kategorie ;)
Nie siedziałam długo , bo miałam jeszcze kilka spraw do
załatwienia ale było ok :)


Dziękuję Varacce za pomoc przy organizacji dnia .. 
Był on również jej pomysłem więc również dziekuję za aktywność
Udane po południe :**

A tak .. z innej beczki (xd)
Jak wam idzie na evencie ?
Ja już zdobyłam 2 odznaki :> i chyba 4 tytuły ^^
Zbieram dalej ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz