Stronki

piątek, 11 lipca 2014

Dzień Złotej Trawy !! :3

Dziś jak wiecie odbył się w plemieniu Dzień Złotej Trawy
czyli międzyplemienny event z Typem Trawiastym ! :)
Ja bawiłam się super ^^

Zaczęło się od Top Model :
Zrobiłyśmy 4 kategorie , pierwsza polegała
na tym by przebrać się na kolor złoty/żółty

Druga by przebrać się za zielony :
 

Trzecia by połączyć zielony ze złotym

a czwarta nosiła tytuł  "Lato"
z tej racji że własnie trwają wakacje :3

Wyniki :
I miejsce - 
II miejsce-
III miejsce-
( edit :UWAGA wyniki zostaną dopisane jutro 12.07
ponieważ tylko Quamma ma do nich dostęp ja niestety nie ;c
więc jutro będą i przerpaszam za problem ;< )

Gratulacje dla wszystkich którzy brali
udział i dla zwycięsców !! ^^
Następną zabawą były wyścigi :>
Mimo że autka się trochę lagowały niektórym ( Biedny Imo xd )
Była fajna zabawa c:
Odbyły się 3 wyścigi , jak wyglądali zawodznicy z
danych plemion :

Krolbuli  vs Megannnnn (Zwycięstwo)
Raiicho (zwycięstwo )  vs  Hatasvip 



Quamma ( Zwycięstwo) vs Mesmera 
( Wyścig założycielek plemion , sądzący o
wygranej dla plemienia )



A więc więc Goldy wygrały ale tak czy inaczej
gratki dla Trawiastych !! ^^
( Mesmera mówiła że miała laga .. więc
może gdyby nie gdyby wygrał by Typ Trawiasty :] )


Następnie w chatce bawiliśmy się na różnych module
Zabawa była przednia :)
Jedni byli wręcz mistrzami .. ;D
A inni to lamy ( np. Jak ja :3 )
No ale było fajnie ^^

Na zdjęciu Ja i Mesmera jak trzymamy flagi plemienne :>

Później nadeszła pora na tą specjalną mapkę Mesmery :3
Dla mnie mapka była super :)
Jako pierwsza zdobyłam serek *.* ( chyba )

Wydało mi się dziwne że Mesmera sobie tak siedzi
w jednym miejscu więc postanowiłam je dokładniej sprawdzić
i udało się ;D Znalazłam serek ;> Mimo że do norki dotarłam jako 2
I tak się cieszę :D

A tu kilka zdjątek z mrowiska ( było super <3 )


W końcu przyszła pora na zakończenie dnia :)
Mesmera była już zajęta innymi sprawami więc
tylko wpadła na chwilę na zakończenie :)


Po ok. 5 min chatka zaczęła się zaludniać :>
Myszek przybywało , wraz z ich energią i entuzjazmem ^-^


Dzień uważam za udany
był to dla naszego plemienia pierwszy taki event
i z tego powodu bardzo się cieszę ;
że wraz z Quammą coś nie dużego ale zawsze coś
osiągnęłyśmy .. Cieszę się że zawarłyśmy sojusz
i myślę że to nie ostania taka zabawa .. że będzie ich więcej
i że myszki trawiaste również dobrze się bawili :)

Na koniec posta dodam jeszcze małego Fan Arta od
kochanej artystki Hatasvip !! ^^ Rysunek jak zwykle śliczny :)


Jeszcze raz dziękuję za mile spędzone po południe ! :*

1 komentarz:

  1. Było super :D
    Siedziałam w jednym miejscu, bo wszyscy żeście zeszli na dół i mówiliście, że przejścia nie ma XD

    OdpowiedzUsuń