Stronki

środa, 17 grudnia 2014

Zabawy, Zabawy i Zabawy !!

Może zauważyliście, że w ciągu kilku ostatnich dni,
na tfm nie wpadałam w ogóle,  lub byłam na krótko.
Mimo mojej małej nieobecności plemieniem zajęły się Megan i Dymusia

Gdy mnie nie było zorganizowały nawet zabawy by myszki się nie nudziły!
Bardzo im za to dziękuję i wiem że mogę na nich polegać, gdy nie mam dostępu do gry.


Opis dnia (oczami organizatorek)
"Dzisiejszego dnia ja <Dymusia>, wraz z Megaaannn za zgodą Saruusi,
 zorganizowałyśmy kilka zabaw. Na pierwszy rzut poszła „Jaka to melodia”,
 którą wymyśliła Meg. Przez dwie rundy nikt nie mógł zgadnąć jaka leci piosenka, 
dopiero w 3 rundzie zabłysnął Mati, a w 4 ja. Po czasie była runda finałowa w której 
konkurowali Mateusz i ja, po czym zwyciężył Mateuszspoko, gratulacje. 
Chwilę potem przeszłyśmy do Top model. Który jednak się nie odbył, przez
"rozsypanie się" uczestników zabaw"



Może i myszek nie było dużo, ale bardzo wam dziękuję za pomoc!
Jesteście naprawdę godne mojego zaufania :)
Pozdrawiam Saruu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz