Stronki

środa, 3 grudnia 2014

Urodzinki Dymusi !

Czeeśc Myszki !!
Dziś w plemieniu odbyła się wielka impreza !!
Dymusia świętowała urodziny :))
Nie będę się tu rozpisywać, może zobaczcie to
 oczami Dym (post z jej bloga) :

"Właśnie dzisiaj pewna osoba obchodziy urodziny. A tą osobą jestem ja!
 Myślicie pewnie: "Co to ma związane z Transformice?". O to chodzi, że plemko
 w którym jestem "Golden Mouse Champions" z tej okazji zrobiło mi przyjęcie niespodzianke. 
Sprytnie to zrobili... Moja przyjaciółka Meg mówi, że dzisiaj w plemku ma być sesja zdjęciowa, a tu 
się okazuje, że skłamała żeby przygotować imprezę. Dziękuje z całego serducha 
wszystkim plemkowiczom, a najbardziej Saruusi i Megaaannn, 
że pamiętały o tym ważnym dla mnie dniu. Kocham was dziewczyny <3"

Fotki ze wspaniałej imprezy:




Zdjęcia z przyjęcia narysowane przez osoby z plemka:
Autor: Marlenaxxm


Autor: Dunnia

Autor: Monieczka

Autor: Marlenaxxm

Mam nadzieję Dym, że urodziny były udane :))
 oraz że prezenty od myszek z plemka również się podobały !!
Jeszcze raz: Wszystkiego Najlepszego !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz