Stronki

piątek, 19 grudnia 2014

12000 wyswietleń na blogu ! + oficjalny powrót Quammy

Woooow !
Rozumiecie? 12000 wyświetleń !
Kiedy to minęło ? Gdzie te setki ,z których tak się cieszyliśmy?
Dwanaście tysięcy myszki !T-y-s-i-ę-c-y.
Serdecznie dziękujemy za tak dużą liczbę wyświetleń. Plemko się cały czas rozwija,
myślimy ,że jak na razie jest dobrze.Niestety ja (Qua) miałam niemałą przerwę,nie grałam dużo,nie pisałam postów ,za co Was bardzo ,ale to bardzo przepraszam.Zaniedbało mi się trochę całe plemię,ale jak się
ma taką super-hiper wspólniczkę jak Saruusia ,wszystko jest możliwe.
Dlatego dziękuje też Tobie ,że sama przez parę tygodni dałaś sobie rade :) 
Dałabym Ci wyższą range,ale wyżej się nie da  <Lov U Saru>
Przypominam też o wigilijce plemiennej > 21 grudzień 2014r. godz. 16:50
Zapraszamy Wszystkich bez wyjątku ! :)

Co jeszcze....Aaaa ! Nie zapomnijcie też o różnych konkursach bo warto,wszystko jest
chyba w wiadomości plemiennej .

Myślę,że jak jeszcze przedyskutujemy z Saru ,to zrobimy Wam Sylwestra
(w innym stylu,nie będziemy z Wami siedzieć przed komputerem w tak zajefajny dzień :D )
 i będzie też coś po Nowym Roku, ale to na razie csiiii ! :)
Także wielkieeee dzięki za taką liczbę ! Jakbym znowu zapadła w sen zimowy (co zapewniam Wam ,
nie stanie się ) to Wesołych Świąt !

Dziękujemy !

1 komentarz: