Stronki

poniedziałek, 13 października 2014

Zwykły Dzionek / Lagi / Myszki / Film ?

Cześć Myszki !! :D

Dziś taki króciutki pościk z małymi informacjami
z Transformice i plemka c;

Może zacznę od tego że pierwszy raz na  roomie
widziałam ponad 200 myszek !!
Dla mnie to duża liczba mimo że pewnie inne myszki
spotkały się z większą ;D


Nie powiem .. lagi były spore, dlatego długo nie pobyłam na roomie.
Zazdrościć tylko szamanom, którzy dotrzymali swojej rundy  ! :D
Tyle uratowanych myszek , ojej :o

Następna informacyjka ! xD
Dużo (aktywnych) mych wie że u nas w plemku dawno,dawno temu xD
Powstał kanał na YT na którym kręciliśmy różne filmiki z tfm ..
W końcu zamieszczony został i tak tylko jeden i jakoś kanał
zanikał i zanikał :P

Dziś wraz z Dymusią i Olienką wpadłyśmy na genialny 
pomysł następnego filmu i energia od razu odżyła ! :D
Więc jeśli ktoś byłby chętny do zagrania w filmiku 
pisać śmiało !! :D Na pewno aktywność będzie nagrodzona :)


I na koniec dodam wam tylko śliczny rysunek który wykonała
Angelpaaws !! 
Tak mi się spodobał, że od czasu gdy go otworzyłam na g-mailu
jest moim profilowym xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz