Stronki

sobota, 25 października 2014

Event Halloween 2014 !!

Cześć myszki !
Saruu jak prawie zawsze w dobrym humorze,
ale tym razem z innego powodu :P
23.10 (tzn. czwartek) na Tfm pojawił się event !
Tak,tak dobrze czytacie, Event Halloween 2014 już jest !! :D

Opowiem wam krótko to działo się na tfm przed eventem:
Spokojnie sobie grałam, po przyjściu ze szkoły a tu nagle
wiadomość na czacie od Tigrounette !!
Gdy tylko ją przeczytałam, od razu wiedziałam o co chodzi,
Właśnie zaczął się event :3
Nie wyobrażam sobie spamu nadchodzącego 
z wszystkich stron świata, który dostała Zou (nowa adminka)
po prośbie Tigrounette haha :D :)

Koniec gadania ! :D
Zacznę może od nowego okna gry,
Jak dla mnie bardzo udane :

Tutaj zaprezentuję wam wiadomość z forum którą opublikowała
Galaktine chwilę przed restartem gry :
"W tym roku całe miasto Kürbisses-Nacht bawi się razem!
Pokryty cukierkami czy skazany na nagły koniec? Przeklęte bramy miejskie Kürbisses-Nacht zadecydują o Twoim losie! Myszy, które zdobędą się na odwagę, aby przed nimi stanąć, muszą być gotowe stawić czoła nieznanemu...


Szczęśliwcy, którym uda się wygrać smakołyki, pójdą do Lorda Von Drekkemausa skorzystają z jego automatów i kto wie, może wygrają Wielką Kumulację.
Oprócz tej nagrody (która zastrzega sobie śmiertelną niespodziankę) każda mysz ma szansę zyskać przedmioty do pałaszowania, ser oraz inne przysmaki... 


Twoja podróż będzie niebezpieczna i pełna pułapek. Podczas tych testów wsparcie moralne Buffy będzie niezbędne, aby zachować krew, najlepiej bardzo zimną..."

Tak jak większość pewnie myszek zmieniłam
swój ubiór na bardziej Halloween'owy;
Zobaczcie :3


Ten post jest (był :o) informacyjny :)
Nie będę tutaj opisywać naraz całego eventu
gdyż sama jeszcze go do końca nie opanowałam :)
Powodzenia i miłego Halloween !! >:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz