Stronki

sobota, 4 października 2014

Nowości w Tfm !! :)

Heyo :D
Ostatnio znowu w grze pojawiło się kilka nowości :

Kolejna promocja !
Tym razem mamy w przecenie 50% futerko oraz lody na głowę,
30% -Kwiaty i 40%-Kokarda
Przecena trwa jeszcze kilka dni więc do sklepu !! :D

Ja skorzystałam z okazji i kupiłam sobie futerko zebry :


Zaraz po wejściu do gry pokazała nam się również informacja,
o nowych wyglądach rzeczy szamana ! :D
Nie powiem wygląda to ciekawie :D

Przedmioty jak zawsze po zakupie można kolorować,
mi jednak na razie żadne się aż tak nie podobają
bym była zdolna na nie dać 3000 serków

Nowe aktualizacje zaszły również na forum 
Doszły ikonki i opcja by zobaczyć ignorowanych graczy
Jak dla mnie są ok , a co wy myślicie ? :

Przypominam o konkursach !! Czas do 15.10 :)
To chyba na tyle z nowości :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz