Stronki

poniedziałek, 26 maja 2014

Nowy tryb ?! ;3

Heeey ! :D
Jak sam tytuł mówi na transformice pojawił
się nowy tryb szamanowania a mianowicie :
"Tryb boski "

Galaktine napisała na forum :

"Lubisz trudny tryb ? Zawsze szukasz więcej wyzwań? 
Bądź gotowy na nowe z "Bogini Shaman". Cóż, rzeczywiście dużo myszek 
jest pro , więc ona postanowiła podnieść poprzeczkę jeszcze wyżej! 
Aaaa, to będzie zupełnie nowy poziom trudności! Po trybie trudnym, możesz odkryć
 nowy tryb bardzo ciężki dużo trudniejszy : 
Tryb boski(jako boskiej bogini). 
Chcesz pokazać  swoje umiejętności, ? Ten nowy tryb jest idealny dla Ciebie! "

( z góry sorka bo mogłam się gdzieś pomylić mój angielski nie jest idealny ;D )


Można go odblokować jedynie jak się ma daną ilość 
uratowanych myszek a mianowicie :
- 5 tysięcy ( na zwykłym trybie )
- 2 tysiące ( na trybie trudnym )

Ja sama jeszcze go nie próbowałam bo na trybie  trudnym
mam dopiero ok. 1400 uratowanych myszek ( jeszcze 600 ;< )

Wiadomo też że na " Boskim trybie " nie można używać
pewnych atrybutów szamana : 
- czerwonych gwoździ ( ! )
- żółtych gwoździ ( !)
-ducha
- chmurki
- totemu

Jednym z plusów tego trybu jest to , że szaman nie musi 
się ruszać - z jednego miejsca na mapie , 
może wybudować coś gdzie tylko mu się podoba -
czyli będzie można budować na mapie bez zrobienia kroku ;) 

To chyba na tyle o nowym trybie ,
Powodzenia ;D


1 komentarz: