Stronki

sobota, 31 maja 2014

KOLOROWY DZIEŃ !!

O jejku xD
To już tak szybko minęło ..
Kolorowy dzień niedawno był pomysłem ,a teraz
właśnie trwa zakończenie ;_; 
No nic już tak jest .. Bardzo fajnie się bawiłam ;3
Dzięki wszystkim kótrzy byli i za pomoc <3
*  Przygotujcie się na dłuugi post ;*

A teraz od początku jak trwał dzień^^ :

Mapkę na event ( tak jakby domyślną zamiast hotelu )
ustawiłam gdzieś około godz. 11.30 
Bardzo myszką się spodobała co mnie  cieszy 
bo nie małą chwilkę nad nią siedziałam ;3



o 12.00 jak w planie był Top Model ;)
Było nawet fajnie .. Nie muszę nawet liczyć by wiedzieć kto wygrał
Wygrała :  JestemJestem
2. miejsce miał kochany Imoonx <3 ( o małą różnicę pkt <3 )

Było naprawdę fajnie na początku :
 Wszytko było w miarę ogarnięte

Lecz później ..
Wszystko stało się ... ( nawet nie wiem jak to określić )
xD
Takie :
* Bardzo dziękuję za pomoc Apaszce , pomagała mi podczas Top Model
pod nieobecność Quammy ogarnąć te dzikie stado ;D ;*

Następnie po przerwie znów kolejna zabawa ! 
15.00 - Quizy na temat kolorów ;D
Było już mniej osób bo dosłownie kilka
Rozumiem nwm.. Pora obiadowa
albo ktoś jechał gdzieś o tej porze itp. xD


Quiz wygrała z przewagą punktów oczywiście ;D :
Hatasvip
Gratulacje ;D

Następnie w pleminiu o 17.00 odbył się Top Model
z trudniejszymi kategoriami .. lecz .. nie było za dużo myszek chętnych
Ale za to bardzo fajnie porozmawiałam sobie z Szurururu o pewnej
sprawie ;* Którą mamy zamiar zrobić dla plemienia ;D

o 18.20 była pewna niespodzianka a był nią
pewny tor przeszkód który szczerze mówiąc robiłam na szybko
bo Quamma miała swój zapisany u siebie i zostałam na lodzie xD
Mimo że ja ją robiłam oczywiście pokonała mnie Szuru  xD
Kochana zwyciężczyni Szurururu

Następna zabawa to powinny być wyścigi lecz że Quamma nie była 
obecna na evencie nie miałam dostępu do tej mapki ;)
Wiec wyścigi odwołałam ;)

Następną zabawą tajemnicza zabawa :D
A mianowicie była to mapka na której co się nie dotknęło odbijało się 
od tego zabawa polegała na tym że ;
Kto jako pierwszy wejdzie najwięcej razy do norki wygrywa
( z prawej jest lista zawsze więc łatwo było liczyć :P )
Był kilka razy remis lecz w końcu mapka wyłoniła zwycięzcę :
a był nim : Lolekworek
Gratulacje ;)


W końcu przyszła pora na zakończenie tego wspaniałego dnia ..
W sumie szkoda mi tego .. na koniec naprawdę świetnie
się bawiliśmy ;')
Dziękuję Wszystkim za pomoc przy zorganizowaniu eventu , 
Pomoc przy zajęciach
przy ogarnianiu " szalonego stada " .. 
Jesteście mega ;* Cieszę się , że mogę w plemeniu
organizować dla was takie zabawy byście się nie nudzili 
.. Dziękuję ;**

A teraz zdjęcia z zakończenia ;)



* Osoby których nicki są na pomarańczowo proszę o zgłoszenie
się do mnie po odbiór nagrody ;**
* Jedna osoba która ma pomarańczowy nick to nasz nowy TOP GOLD ;**
* Trochę tego dużo xD ale musiałam opisać caały dzień ;3

EDIT: Jak tak teraz patrze to prawie na każdym zdjęciu
mam inne włosy xD .

Podsumowując było Kolorowo , fajnie , sympatycznie , 
odpałowo ... i spontanicznie ;)
Najlepszy dzień w plemieniu od założenia ;**
Dziękuję że mogłam go z wami spędzić  <3
 ~ Saruusia ;** ;3

6 komentarzy:

  1. A ta niespodzianka to nie były fotele kolorowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ;P
      Zabawa z fotelami była dodatkiem , ponieważ nie zrobiłam wyścigów ,
      Niespodzianką był Tor przeszkód , a fotelów nie było wg. w planie ;)

      Usuń
  2. 31 yrs old Technical Writer Garwood Murphy, hailing from Rimouski enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Driving. Took a trip to Quseir Amra and drives a Boxster. przydatne odnosniki

    OdpowiedzUsuń
  3. 46 yr old Human Resources Assistant IV Courtnay Kleinfeld, hailing from Cookshire enjoys watching movies like Pericles on 31st Street and Bodybuilding. Took a trip to Historic Centre of Salvador de Bahia and drives a XF. kliknij, aby przesledzic

    OdpowiedzUsuń
  4. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń