Stronki

środa, 7 maja 2014

Nowa gra twórców !! :)

Dla myszek których nie było :
o około 16.50-17.00

Znów był reset -.-
Ale .. :D z resetem doszło coś
nowego , a mianowicie
przełącznik do najnowszej
gry twórców Transformice :
BouBoum !!
Link do gry macie Tutaj :D

Mi osobiście gierka się podoba
jest trochę według mnie , połączeniem
Bomb it i Transformice
Bardzo fajna ;)
Wygląda mniej więcej tak :
Transformice = serki
BouBoum= orzeszki

* Nie musimy robić na grze
nowego konta , wystarczy
że zalogujemy się przez konto
na Tfm

3 komentarze:

  1. Ta gra byla juz wczesniej :)) Przyjaciolka mi pokaazala ja z dobre 2-3 tgodnie temu :D
    Śzurururu ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z aktualizacją doszedł przełącznik do gry , a dużo osób jeszcze o niej nie wie ;) Wiec dodałam posta ;d

    OdpowiedzUsuń